Micro-taller
Hola TODOS!
En este último taller, vamos a iniciar a los niños en las nuevas tecnologías, es el taller que más me ha gustado ya que tendremos que ir a un colegio y estaremos experimentando con los niños.
Para aplicar las nuevas tecnologías utilizaremos Kahoot, es una plataforma gratuita que permite la creación de cuestionarios de evaluación. Es una herramienta por la que el profesor crea concursos en el aula para aprender o reforzar el aprendizaje y donde los alumnos son los concursantes. Los alumnos eligen su alias o nombre de usuario y contestan a una serie de preguntas por medio de un dispositivo móvil. Existen 2 modos de juego: en grupo o individual. Las partidas de preguntas, una vez creadas, son accesibles por todos los usuarios de manera que pueden ser reutilizadas e incluso modificadas para garantizar el aprendizaje. Se puede modificar el tiempo de cuenta atrás, las posibles respuestas y se pueden añadir fotos o vídeos. Finalmente gana quien obtiene más puntuación.
Nosotros estuvimos con niños de cinco años y queríamos trabajar las letras del abecedario, por ello realizamos un cuestionario y dividimos a la clase en cuatro grupos (cada grupo tenia un móvil).
En este último taller, vamos a iniciar a los niños en las nuevas tecnologías, es el taller que más me ha gustado ya que tendremos que ir a un colegio y estaremos experimentando con los niños.
Para aplicar las nuevas tecnologías utilizaremos Kahoot, es una plataforma gratuita que permite la creación de cuestionarios de evaluación. Es una herramienta por la que el profesor crea concursos en el aula para aprender o reforzar el aprendizaje y donde los alumnos son los concursantes. Los alumnos eligen su alias o nombre de usuario y contestan a una serie de preguntas por medio de un dispositivo móvil. Existen 2 modos de juego: en grupo o individual. Las partidas de preguntas, una vez creadas, son accesibles por todos los usuarios de manera que pueden ser reutilizadas e incluso modificadas para garantizar el aprendizaje. Se puede modificar el tiempo de cuenta atrás, las posibles respuestas y se pueden añadir fotos o vídeos. Finalmente gana quien obtiene más puntuación.
Nosotros estuvimos con niños de cinco años y queríamos trabajar las letras del abecedario, por ello realizamos un cuestionario y dividimos a la clase en cuatro grupos (cada grupo tenia un móvil).
A- ARDIA → Herri txikitan bizi den animalia da eta jertse zuri goxo bat darama
Auntza-Ardia-Astoa-Arratoia
B- BASERRIA → Mendian aurkitzen den etxe haundi bat da eta bertan animalia asko bizi dira
Basoa-Baserria-Belardia-Bankua
D- DONOSTIA → Udan hondartzara joan nahi dugunean joaten garen hiria
Durango-Danimarka-Donibane-Donostia
E- ELEFANTEA → Tronpa luzea duen animalia
Erlea-Errinozerontea-Eulia-Elefantea
F- FUTBOLA - Xabi Prietok jolasten duen kirola
Frontoia - Fandangoa - Futbola - Frisbia
G- GABONAK → Opari asko jasotzen dituzun oporraldia
Gabonak-Gabon-Gaur-Gaua
H- HANDIA → Txikiaren kontrako adjektiboa
Harria-Handia-Harrobia-Heldua
I- ILARGIA → Eguzkia lotara doanean agertzen den baloi zuria
Iluntasuna-izarra-izar usoa- ilargia
J- JOLASTU→ Eskolan jolas orduan lagunekin egiten duguna
Jolastu - jantzi - jan - jeiki
K- KEA → Suaren ondorioz ikus eta usain dezakegun hori
Kea- kiratsa - kolorea - kolonia
L- LOREA → kolorez eta usaiez beteriko izaki bizidunak
Lorea - leopardoak - loroak - lastoa
M- MARIGORRINGOA → Animalia txikia, gorria eta beltza
matxinsaltoa - mamuta - marrubia - marigorringoa
N- NEGUA → Hotza eta elurra egiten du
Negua-nicaragua-nerbioi- natura
O - OGIA→ otordu bakoitza jaki honekin laguntzen dugu
Ogia - oilaskoa - opilak - olagarroa
P- PATATA→ Tortillan jan dezakegun jaki horia
Patata - piperra - pipermina - purea
Q- Dakizuen bezala Q ez da hizki euskalduna!
R- Rayo McQueen → Auto gorri eta azkarra
Rayo McQueen - Robin Hood - Ratatouille - Rihanna
S- SUGEA → Lurretik arrastaka dabilen animalia hankagabea
Sugea - sugandila - satorra - sagua
T- TXIMELETA → Intsektu hegalaria, udaberrian sarri ikus dezakeguna
Tximeleta - txoria - txantxangorria - tximinoa
U- URA → Itsasoa osatzen duen elementua
Ura - usaina - urdea - urdina
V- Dakizuen bezala V ez da hizki euskalduna!
W- Dakizuen bezala W ez da hizki euskalduna!
X- XABI PRIETO → Errealeko kapitaina
Xabi prieto - xabat martinez - xuban odriozola - xenpelar oiarzabal
Y- Dakizuen bezala Y ez da hizki euskalduna!
Z- ZUHAITZA → Naturako elementu marroi eta berdea
Zuhaitza - zizarea - zaborra - zakurra
Una vez realizado el cuestionario, hemos de decir que las preguntas se les hicieron faciles y acertaron casi todas, pasamos a contar un cuento que habíamos creado con las respuestas correctas.

Bazen behin Benito izeneko ardi bat. Benito, Ernio puntako baserrian bizi zen, poz pozik, bere lagunez inguraturik. Asko gustatzen zitzaio Putxia Untxia eta Leia Behiarekin jolastea. Baserri ondoan zelai handi eta berde bat zegoen, koloretako lorez betea. Bertan Putxia Untxia, Leia Behia eta Beeeeeeeenito ardiak orduak igarotzen zituzten saltoka eta korrika jolastuz. Oso kuttuna zuen Beeeeenitok zelaia, bertan, belar goxo goxoa, berde berdea, eta itzaletan lo kuluxka egiteko zuhaitz handi bat zuen.
Egun batean, Putxia Untxia, Leia Beheia eta Beeeeenito ardia zelaian jolasten ari zirela hiru gaztetxo iritsi ziren. Hiru gazte hauek Ernio mendira zijoazten, eta oso nekatuak zeudenez hamaiketa egiteko geldialdia egin zuten zelaian.
Gailetak eta ogitartekoa jan zituzten eta zaborra zakarrontzira bota gabe abiatu ziren berriro ere…
Zaborra ez zutela jaso ohartu zenean, benito asko hasarretu zen, izan ere mendia txukun mantendu behar da! Horregatik haurrengana joan zen.
Beraiengana iritsi zenean esan zien mendia txukun mantendu behar zela eta zakarra zakarrontzian bota behar dela! Haurrak egin zutenagatik triste jarri ziren eta benitoren laguntzaz zikindutakoa garbitzera joan ziren.
Zelaia garbitu zutenean Benito ardia, Putxia untxia eta Leia Beheia oso pozik geratu ziren eta beraien zelai kuttunaz gozatzen jarraitu zuten!
Hemendik aurrera haurrak eta gure hiru pertsonaiak oso lagun onak egin ziren eta arratsaldero elkartzen ziren jolasteko eta lurrean aurkitzen zuten zaborra jasotzeko.
El cuento les encanto, y por ultimo les propusimos coger unas palabras que nosotros previamente habíamos recortado y con ellas realizaran un dibujo con una pequeña historieta.
En definitiva, este taller fue una experiencia muy bonita y enriquecedora!
Iruzkinak
Argitaratu iruzkina